Virhevastuu ja reklamaatio
fortis@fortistradehouse.com
Virhevastuu ja reklamaatio
Tuote- ja hintatietoja annetaan varauksella kirjoitusvirheisiin, varastotilanteeseen, loppuunmyyntiin, mahdollisiin virheellisiin teknisiin tietoihin jne.
Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on virheellinen tai vahingoittunut, tulee asiakkaan heti ilmoittaa virheestä sähköpostiosoitteeseen:
fortis@fortistradehouse.com
Reklamaatio
Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostopaikasta ja –ajankohdasta palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tavaran virheestä. Fortis Tradehouse Oy pidättää oikeuden periä kuitin etsinnän aiheuttamat kustannukset ostajalta.
Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko kirjeenä tai sähköpostilla osoitteeseen
fortis@fortistradehouse.com
Kuljetusyhtiön edustajan pitää voida todeta vahinko, mikäli lähetys on vahingoittunut kuljetuksessa – käytännössä vastaanottajan on kieltäydyttävä vastaanottamasta vahingoittunutta lähetystä tai vahingosta on otettava kuvatodiste.